1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1127254

Sv: LHC - Timrå IK 2009-02-14
En helt ok bortaperiod. Speciellt de första 12-13 minuterna. Linköping relativt bleka och visst fan är det nästan begravningsstämning i hallen.

Svarskommentarer

Sv: LHC - Timrå IK 2009-02-14
Riktigt bra period av Timrå. Första 10 klockren.
Är det några fler än mig som tycker att Nr 33 presterar mindre o mindre.

Sen ang Kontrakt 2009/2010 så har ju nr 8, nr 29 och Nr 4 visat nu efter snart 50omg att man inte förtjänar nytt kontrakt.

Kom igen Timrå

Sv: LHC - Timrå IK 2009-02-14
Tycker Wandell gör sin bästa period på länge. Backlund vaken i målet

Sv: LHC - Timrå IK 2009-02-14
Hmm, svåranalyserade resultat så här långt. HV-ledning självklart bra, men vad ska man egentligen tycka om Brynäs- och Djurgårdsledningar?

Sv: LHC - Timrå IK 2009-02-14
Raggaren Putte: Ja dålig stämning. Timrå spelade klockrent bortaspel fram till utvisningen - då tappar vi rytmen och tempot. Vi hittade dock tillbaka till det på slutet.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer