1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614701 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 112727

Sv: Det kan bara bli bättre
Johan J: Att Z har en klausul som möjliggör Timråspel frångör ju inte att han har "blivit för bra och lämnat Timrå",
Tänk på det, killen är ju bara 21. Om Timrå får fram nån annan ung fixstjärna, tror du den killen skulle stanna mer än nån/några säsonger ?

Frågan är hur pass lönande verksamhet det är för "mindre" klubbar att göra stora ungdomssatsningar med bosmanregeln....

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.