RocknRolf2: Jo, kryss utan bonuspinne 'är nog bäst i båda matcherna. Men om man nödvändigtvis måste plocka en önskad vinnare så är det svårt.
Kvalserien är ju trots allt så jävla olockande så att klara sig från den tidigt är inte helt fel. Klarar vi sedan inte av att gå till slutspel av egen kraft i de matcher som är kvar, så har vi ändå inget där att göra.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Kvalserien är ju trots allt så jävla olockande så att klara sig från den tidigt är inte helt fel. Klarar vi sedan inte av att gå till slutspel av egen kraft i de matcher som är kvar, så har vi ändå inget där att göra.