1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614708 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 112729

Sv: Det kan bara bli bättre
sjögren... alltså.. "osäkert kort" och blablablabla.. jag blev GLAD när han blev klar.. det lilla jag kom ihåg av honom från slutspelet med dif fick mig att bli GLAD.. och jag är GLAD att han spelar med timrå idag.. för mig är han en GLAD värvning, men bara för tik.. jag skulle inte vilja spela hockey mot honom.. och det är just sånna typer som jag blir GLAD av och ha i mitt lag.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.