1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1127347

Sv: LHC - Timrå IK 2009-02-14
Det började så bra, men tyvärr... vi borde ha målat åtminstone en gång i PP.

Svarskommentarer

Sv: LHC - Timrå IK 2009-02-14
Brynäs ska bara inte komma undan med 3 pinnar i Ängelholm. 12 skott på 2 perrar och tydligen har någon sunkig uteliggare med säckig täckjacka iförd Brunäskeps synts stå och käfta i diverse korridorer i norra skåne under dagen :-) Nää fy f... nu får Kenny o pågarna sparka in ett par kassar.

Sedan borde inte HV släppa iväg alla 3 pinnar hemma. Eller hur.

För egen del vore en poäng värdefullt mer för bibehållet go i laget än för poängen i sig. Är det första matchen utan skippern Styf i år? Han är en viktig pjäs!!! Nu får vi se om Sonnenberg o Bagarn kan ta pådrivarrollen.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer