1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1128078

Sv: Apropå nånting...
Laken: Härlig länk men min favoritlänk från MoDo-matcherna är en annan.

Ett snyggt mål i Ovechkin-klass, en massa röda flaggor och som toppen på det hela Haralds besvärande ansikte 36 sekunder in i kilppet följt av en närbild på hämnd-banderollen.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
JimmyH: Ståpäls! Kanske läge att sätta ihop Hynning och Tenkrat igen och låta Wandell centra? Det blir inte mer likt fjolårets Reginkedja med en sådan lina.

Sen skulle jag även vilja se Sonnenberg med Pyörälä och Pärssinen i första och låta Bagarn sköta defensiven med bröderna Svensson i en tredje. Hundarna kan få fortsätta gnugga i fjärdelinen.

Sv: Apropå nånting...
JimmyH: hoppas det blir lika mycket Timrå-glädje imorgon när laget besöker huvudstaden

Sv: Apropå nånting...
JimmyH: Inte utan att känslan av eufori i ett slutspel börjar väckas å det grövsta!

Jag vill att vi går långt. Mycket långt. O att euforin är total!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...