Ambroo: Broder, jag är helt inne på dina kedjeformationer. Vet inte hur länge jag tjatat om en kedja med Hynning-Wandell-Tenkrat. Wandell är ju dessutom väldigt lik Regin på många sätt så jag förstår inte riktigt det här. Jag gillar inte riktigt Challes kedjekemi, men det har ju onekligen gått riktigt bra ändå. Men jag är övertygad om att det kan gå ännu bättre med:
22-37-27 7-13-62 19-17-91 10-33-16 14
Kom igen nu Challe. Du blev helgonförklarad efter förnedringen ifjol mot Modo i kvarten. Nu är det dax igen.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Vet inte hur länge jag tjatat om en kedja med Hynning-Wandell-Tenkrat. Wandell är ju dessutom väldigt lik Regin på många sätt så jag förstår inte riktigt det här.
Jag gillar inte riktigt Challes kedjekemi, men det har ju onekligen gått riktigt bra ändå. Men jag är övertygad om att det kan gå ännu bättre med:
22-37-27
7-13-62
19-17-91
10-33-16
14
Kom igen nu Challe. Du blev helgonförklarad efter förnedringen ifjol mot Modo i kvarten. Nu är det dax igen.