1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614703 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 112829

Sv: Det kan bara bli bättre
Kul att det jobbas för högtrycka att ställa iordning Istadion men pengarna finns inte ännu allafall, men hoppas dom går iland med uppgiften, det är väl därför det har varit stiltje den sista tiden angående hallen där sittplatspubliken verkligen får träsmak för att inte tala om ljuset. Canaplus sänder nog inga matcher för ljuset tror jag.
Appropå Linus kan han bli tungan på vågen som skrev jag för ett tag sen tror faktisk han kommer att göra fler i mål i Luleå än i TIK, men som sagt det kan bara bli bättre.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.