1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614703 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 112860

Sv: Det kan bara bli bättre
TD: Om du drar dig till minnes vilket ramaskri det vart vid sammanslagningen till ST Hockey.
Vad tror du skulle hända om dim tex. Skulle få Gärdehallen som hemma arena ( c : . Ja det är faktist skrattretande, Timrås stolthet och gemensamanämnare i "Stan"!!!!! Hade vi inte en stor diskution med LHC fans härrom dagen om Tradition och kultur. Det står klart och tydligt på tröjorna vart laget hör hemma. ( c :

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.