Har fått höra att Wandell åker till Dallas nästa vecka är det någon som vet ngt om det?
Inlägg: 1128825
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Mackelito: Jag tror inte att Wandell åker. Är iallafall inget klart än.
Här är några länkar om det om du nu skulle ha missat dom.
dagbladet.se/sport/ishockey/tikkollen/1.531199
www.hockeyexpressen.se/Nyheter/1.1469451/dallas-kan-flyga-tillbaka-
Även JimmyH har skrivit om det:
blog.st.nu/tikare/2009/02/17/wandell-grejen-igen/
Här är några länkar om det om du nu skulle ha missat dom.
dagbladet.se/sport/ishockey/tikkollen/1.531199
www.hockeyexpressen.se/Nyheter/1.1469451/dallas-kan-flyga-tillbaka-
Även JimmyH har skrivit om det:
blog.st.nu/tikare/2009/02/17/wandell-grejen-igen/
Sv: Apropå nånting...
Mackelito:
Det vore bra, han har inte tillfört mycket sista tiden...
Dock borde nog Timrå tänka på annat än slutspel denna match, det är äckligt förnedrande att se Timrå idag.
Spelare som inte har vilja skall stå vid sidan, men idag gäller det nog hela laget. Kort å konsist, dålig moral vill jag påstå då.
Det vore bra, han har inte tillfört mycket sista tiden...
Dock borde nog Timrå tänka på annat än slutspel denna match, det är äckligt förnedrande att se Timrå idag.
Spelare som inte har vilja skall stå vid sidan, men idag gäller det nog hela laget. Kort å konsist, dålig moral vill jag påstå då.