1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614703 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 112888

Sv: Det kan bara bli bättre
Kasparov: Varför oroa sig får man bara ont i magen och Nalle phu plåster är så dyra,,,,,

Tränings matcher är fortfarande träningsmatcher. Möta lag från en lägre serie är fortfarande det tuffaste man kan göra, då de går in 110% för att vinna de är taggade.

syns om inte annat då vi spelat mot lag i egen serie, mot LHC, SSK, MoDo har vi väl inte visat ett dåligt spel,,,,,,,

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.