1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1128890

Sv: Djurgården - Timrå IK 2009-02-17
Ingen fler än jag som oroas över Johan Anderssons +- statistik -12 är klart sämst i Timrå.
Ingen bra match idag det kommer fler som tur är.
Är det någon som har statistik över målskyttar i motståndarlaget som gjort sitt första mål för året just mot Timrå ,tycker mig känna att det händer ganska ofta.
Nu bryter vi ihop och kommer igen.
Kanske Tarvainen skall skita i vita puckar och istället endast gnugga puckar från vänster teknings cirkel.
Därifrån har det ju ramlat in några puckar i år om man säger så.
Vinst på Torsdag ett måste i fall det skall bli slutspel.

Svarskommentarer

Sv: Djurgården - Timrå IK 2009-02-17
kidcox: Tänk på att Bagarn nästan alltid är inne i boxplay också

Sv: Djurgården - Timrå IK 2009-02-17
kidcox: Ja Calle Gustafsson är ju en av ES bästa målskyttar... Inge konstigt att han sätter 2 baljor mot Sveriges bästa lag...

Sv: Djurgården - Timrå IK 2009-02-17
den här Sunnqvist från juniorlaget är väl back ? dessutom är han 190cm/90 kg

Tomas Skogs känns tyvärr lite för ...liten

80 % av motståndarforwards är både längre och tyngre än Skogs

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...