1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1128950

Sv: Apropå nånting...
Bara att konstatera att vi inte kan hockey här på sidan, vi har gnällt på backarna INNAN säsongen och det har inte funkat heller i matcher, med press på sig blir det kaos, men de som SKA kunna detta, har det som sitt jobb har inte värvat en ny back, alltså är de bra de vi har, de ska hålla för att ta ett steg till mot i fjol, alltså kan vi inte hockey.

Det har helt enkelt inte funnits bättre backar på marknaden än Lotvonen, Skoghs, RJ.....PÅ HELA JÄVLA SÄONGEN att få tag i, tillåt mig le!!!!!

Roger and out!!!!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
In med Tjobba Nänzen!Osså övertalar vi Linkan!Han kan få låna mina XXXXare ska bara lägga en åkyta så är det bara kasta in han!Ring Kryckan kan inte vara sämre en glidarn nr:13ån...Robban istället för boggen,blir bara bättre!kör hårt Timrå,nästa SAIK!

Sv: Apropå nånting...
MB: som jag sagt tidigare Sunnqvist från juniorlaget skulle inte göra bort sig

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.