1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615024 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1128994

Sv: Djurgården - Timrå IK 2009-02-17
DJ Hemp: Foppa gjorde 2 fel igår (Tisdag)

1 . Varför kalla till Presskonferens i periodpausen? inte särskilt inspirerande för lagkamraterna

2. Varför ens ha en presskonferens om inget nytt sägs? -ja foten funkar inte , jag ska inte sluta , vi får se , jag ska prova igen . ny timeout . Allt de där har vi hört förut . Det var ju ingen skräll att foten inte skulle hålla

Svarskommentarer

Sv: Djurgården - Timrå IK 2009-02-17
Andersson:

1. Han kanske blev pressad av den alltid så "Foppa"-galna mediakåren och tänkte att "Ja, vad fan. Man får väl ställa upp då...". Vet inte riktigt.

2. Samma svar där. Håller naturligtvis med om att det var himla skumt med en presskonferens under en pågående match. Det har väl aldrig hänt tidigare, eller?

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...