Inlägg: 1129028
Svarskommentarer
Sv: Whoooohooooo! Let's empty the tank!
Att analysera matchen är meningslöst eftersom allt har blivit sagt. Men några andra perspektiv på det hela jag tänkt på är:
Vi möter ett av elitseriens formstarkaste lag. Vi har dessutom jävligt svårt mot DIF där nere i hålan. Djurgårdens klack var riktigt bra igår och lyfte laget gång på gång - när de satte igång så var det ett enormt tryck. Timrå spelar också bättre när klacken sätter igång "på riktigt" i Eon också.
Ja jag vet inte jag, tänker inte gräva ner mig allt för mycket kring den här förlusten, men är rädd för att Timrå är lite tröttkörda. Man såg ju samma tendenser mot LHC också. Hoppas detta är en tillfällighet och vi visar rätta takter hemma imorgon mot SAIK.
Jag vet inte hur många gånger man har sagt det, men det börjar kännas lite löjligt... Säsongens viktigaste match imorgon, vilket man säkert lär säga på lördag också samt sista omgången=)
Vi möter ett av elitseriens formstarkaste lag. Vi har dessutom jävligt svårt mot DIF där nere i hålan. Djurgårdens klack var riktigt bra igår och lyfte laget gång på gång - när de satte igång så var det ett enormt tryck. Timrå spelar också bättre när klacken sätter igång "på riktigt" i Eon också.
Ja jag vet inte jag, tänker inte gräva ner mig allt för mycket kring den här förlusten, men är rädd för att Timrå är lite tröttkörda. Man såg ju samma tendenser mot LHC också. Hoppas detta är en tillfällighet och vi visar rätta takter hemma imorgon mot SAIK.
Jag vet inte hur många gånger man har sagt det, men det börjar kännas lite löjligt... Säsongens viktigaste match imorgon, vilket man säkert lär säga på lördag också samt sista omgången=)
Men vafan, kom igen, egentligen. Det hade i grund och botten varit jävligt förvånande om vi gått in och bara spelat ut DIF. Det hade gått att grisa sig till ett kryss möjligtvis, med enorma mängder tur. Det var jävligt menlöst igår, men jag tror ändå inte att vi kan dra så stora växlar av det hela. Det där grisflytet tror jag kan komma på lördag istället. Jag kan inte minnas att vi slaktat SSK någon gång nere i Tälje sen vi gick upp, och det lär det knappast bli på lördag heller. Men det kan bli en sån där knapp jävla vinst. Där vi vinner men man fortfarande får gnälla utav helvete över att vi inte vann med fyra-fem mål, dom är trots allt avhängda. Att vi sedan inte slagit dom stort där nere på evigheter är av underordnad betydelse.