Mackelito:Positivt för dom utan säsongskortet men Vet inte om det är så Positivt för Klubben Timrå IK ingen bra PR för Klubben att först visas mot Dif borta sedan två borta matcher till, vi är kass borta och kmr visa det fler gånger, hoppas inga små barn kollar, dom blir absolut inte Timråiter =P
Inlägg: 1129168
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2009-02-19
Blizzard: Är det ok för dig om jag faxar över några punkter?