Inlägg: 1129228
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Yellowcard:
Klart dem blev förbannade när Huokko "tryckte in den krysset" bakom AIK-keepern;)
Klart dem blev förbannade när Huokko "tryckte in den krysset" bakom AIK-keepern;)
Uhmm kanske om Timrå har använt en timeout och det verkligen märks att de behöver snacka lite taktik - släng då ut en snusdosa hehe.. Inte så farligt ändå och går snabbt + 2 minuters paus till taktiksnack=)