Brynäs borta omgång 54 kan ju vara den matchen då Timrå klarar slutspelet , om jag bara klarar budgeten så ska jag anmäla mig till den resan.
Inlägg: 1129260
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Andersson: hoppas det .. köpte just 4 biljetter till luleåmatchen .. skulle vara skönt om de redan är klart då så man kunde se den utan att hamna i en psykos
Sv: Apropå nånting...
Andersson:
Blir det slutspel så skiter jag i motståndet, det betyder bara att vi får några roliga slutspelsmatcher och målet nåddes.
Blir det slutspel så skiter jag i motståndet, det betyder bara att vi får några roliga slutspelsmatcher och målet nåddes.
Sv: Apropå nånting...
Andersson: tror inte min budget pallar med SSK-Timrå på lördag.. Får panta lite burkar tror jag.