1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615007 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1129297

Sv: Apropå nånting...
NYR - NYI 3-1. Finito. Lugnt i sista perren. Sova nu...

Glöm inte mina frågor nu, NHL-expertisen out there!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Bara en reflektion....troligen har Lello fått samma jädra virus som mig :-(

så fort man får lite för lite sömn kommer den här jädra hostan tillbaks som en bumerang, spelar ingen roll vad man gör!

frisk i 2 veckor - smårisig i en halv - frisk 1 vecka - smårisig 2 dar - frisk 2 veckor - dålig i 3 dar - frisk 1 vecka - smårisig 3 dar -.........å så där har det hållit på hela hösten/vintern, fick t.o.m knapra en antibiotikakur i januari då det höll på att bli lunginiflammation....

Ville bara säga att jag lider med Lello i och med hans besvär och förstår honom.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer