Yellowcard: Och vilket 2-0 mål av Pääjärvi! Fysatan vilket jäääääääääävla mål. Och jag har hittills rätt på båda målskyttarna :D
Inlägg: 1129511
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2009-02-19
nectis: underbart gjort av Moe som gjorde ren bana där också. Jo jag ser du har 2 rätt dära hehe..