Kerstin_k: Urk. Jag brukar vanligtvis inte korrigera mig själv. Men det heter hundradelen och inte hundra delen. Sorry :/
Fortfarande förbannat härlig vinst. Synd att inte vågen kom igång ordentligt. Idag var det passande om den hade rullat. Segt att sittplats inte ställde sig upp heller.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Fortfarande förbannat härlig vinst. Synd att inte vågen kom igång ordentligt. Idag var det passande om den hade rullat. Segt att sittplats inte ställde sig upp heller.