1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614701 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 112985

Sv: Det kan bara bli bättre
gud: Ja, real men dont eat rise ( Sochi )
Vi får höras närmare om det . När man är på resande fot , då är det bara sk. snabbmat man har råd med ( c :
" Käringa" och jag var i "Fjollträsk" i söndagskväll, bredvid låg en restarang, så vi käkade där 3 öl och 2 pizza á 340 Kr.
Kötträtter var inte att tänka på . Ok Jag är väll snål ? men va faan man skall göra annat också än att bara äta ( c :

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.