T T: Nu kör vi !!!!
Inlägg: 1130654
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2009-02-21
Känns helt underbart att kunna se matchen hemma ikväll. Skulle fan inte orka med att stappla iväg till O´Learys idag. Än mindre till kringelstan. Nu vill jag se andra tongångar på bortaplan än senast! Spelar vi som mot SIK senast så blir det inga problem...
"Neggotips":
SSK - TIK 4-1 ("Prosit" nätar för oss)
"Neggotips":
SSK - TIK 4-1 ("Prosit" nätar för oss)
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2009-02-21
hehe Tenkrat redan skjutit 3 skott o alla utanför eller över ;P och bara en klack i hallen :)