En ren j-la kompensation!! Som leder till att SSK gör 2-1. Osså pratar dom om 2 domaresystem. Spelar ingen roll om dom e 10 st där ute med den pondus dom har så blir det inte 1% bättre!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
En ren j-la kompensation!! Som leder till att SSK gör 2-1. Osså pratar dom om 2 domaresystem. Spelar ingen roll om dom e 10 st där ute med den pondus dom har så blir det inte 1% bättre!!!