Håller med, jag är kanon nöjd med 1 pinne. SSK kämpade helt plötsligt som det gällde livet av någon anledning, det var en svår match. Men alla gav järnet. Björn Svenssons arbetsinsats var fenomenal ikväll. Till slutspel ska vi, och det blir det. På måndag krossar vi frölunda. Vi kan inte förlora hemma längre. Välkommen till Eon, indiander.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Håller med, jag är kanon nöjd med 1 pinne. SSK kämpade helt plötsligt som det gällde livet av någon anledning, det var en svår match. Men alla gav järnet. Björn Svenssons arbetsinsats var fenomenal ikväll. Till slutspel ska vi, och det blir det. På måndag krossar vi frölunda. Vi kan inte förlora hemma längre. Välkommen till Eon, indiander.