1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1130934

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2009-02-21
gud:

Jag har personligen också ganska svårt för alla dessa humörsvängningar. Minns bara när vi låg under med 3-1 mot SAIK borta i november(?). Alla var så äckligt förbannade och ville sparka varenda jävel i TIK. Sedan vände vi och vann mot alla odds och satan vad alla kritiska röster försvann all världens väg. Håller därför med dig på många sätt och vis. Men har samtidigt svårt för de personangrepp som pågår här. Anser själv att vi TIK-fans är ett jävligt bra gäng och att vi därmed inte bör bråka så mycket inbördes. Nu går vi troligen till slutspel i år igen och då anser jag att vi rödvita ska hålla ihop. Varenda jävel av oss vill vinna det där guldet och jag tror att det blir lättare om vi alla håller ihop. Känner personligen en jävla kampvilja - vi mot dem!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer