Jag blir nöjd när man kallas för "bäst". Annars vore man en idiot. Vår gemensamma faiblesse för "Bajen" gör väl också sitt till. Kommer alltid att älska Hammarby IF, denna så underbart stolta grönvita klubb. Bryr mig mindre om hockeyn där, men ändå...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag blir nöjd när man kallas för "bäst". Annars vore man en idiot. Vår gemensamma faiblesse för "Bajen" gör väl också sitt till. Kommer alltid att älska Hammarby IF, denna så underbart stolta grönvita klubb. Bryr mig mindre om hockeyn där, men ändå...