1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1131207

Sv: Silly Season 09/10
Dr AXA: Ja det stod ju i tidningen för nån dag sedan att även Axelsson blivit erbjuden ett kontrakt - vad har hänt på den fronten tro? Jag tror Hynning erbjuds ett ganska bra kontrakt i stil med det han redan har, medan Sundh och Axelsson får lönesänkning (The fat cat har ju sagt spelarbudgeten skall minskas).

Axelsson och Sundh vill båda stanna i klubben och lär nog inte ha annat val än att skriva på ett halvdåligt kontrakt - vem ska annars ta dem tro?

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
Yellowcard: Att spelarbudgeten minskas lär knappast innebära lönesänkningar, då får man nog svårt att förlänga med spelare. Däremot kanske man skär lite i säg Tenkrat och Lehtonens kaka...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer