1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1131213

Sv: Silly Season 09/10
Frella: Det kan ju just vara därför inga nya kontrakt är påskrivna - det var någon med insyn (antar jag) som sa här om dagen att t.ex. Sundh erbjudits ett skambud. Nu vet jag ju inte om detta är sant eller inte. Men om nu lönebudgeten skulle minskas, varför tycker du då det är så konstigt att det kan innebära lönesänkningar? Speciellt för spelare som kanske inte är tongivande?

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
Yellowcard: För att de med största sannolikhet då lämnar klubben. Någon annan kommer alltid att vara intresserade att erbjuda det dom begär. Och att kasta bort en stomme med några Timrå-år i kroppen för en sån sak och chansa med nya gnuggare från exvis Allsvenskan är också ett ganska högt spel.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer