1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1131216

Sv: Silly Season 09/10
Frella: Jo håller med dig där - att det inte värt att chansa. Men om nu det jag sa tidigare om Sundh är sant så innebär det ju att klubben kommer att chansa och spela ett farligt spel.

Ja låt se hur det blir, men som t.ex. Axelsson eller Sundh är jag rädd för att ledningen tänker lite (i grova överdrivna tag) "whatever - stick då och se vem som istället vill ha dig då". Känns inte som de är prioriterade direkt ur ett lönemässigt perspektiv. Men samtidigt har jag svårt att se att just dessa två herrar ska göra skillnad i ekonomin då det inte är dem som äter upp alla pengarna.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer