Ambroo: Och sedan har ju Sundh och Axelsson klart och tydligt deklarerat att de vill stanna om de bara blir erbjudna ett kontrakt - detta försämrar ju deras läge markant ur ett ekonomiskt perspektiv.
De som verkligen vill stanna luktar det lite desperation kring - så dessa kan man ju förhandla ner i lön. Ja jag vet inte jag, men ställer mig absolut inte främmande till att lönesäkningar kan vara aktuella.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
De som verkligen vill stanna luktar det lite desperation kring - så dessa kan man ju förhandla ner i lön. Ja jag vet inte jag, men ställer mig absolut inte främmande till att lönesäkningar kan vara aktuella.