JimmyH: Så kan det mycket väl vara... Men jag tror ändå att han hade kunnat göra nytta i Timrå framöver om han skulle ha blivit kvar... :D
Inlägg: 1131626
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Tycho: Det tror jag också. Det finns inget som säger att han skulle vara något hopplöst fall.