Inlägg: 1132313
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
Tvåtallar: Jag har mejlat "Nubben" och beordrat 6p av dem torsdag-lördag. Han svarade att han skulle förmedla detta till Dahlén. Så alldeles oavsett, om Ricky Räv, Nicke Nyfiken, Kalle Anka å de andra gör sitt jobb så lirar Timrå slutspel...
Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
Tvåtallar: Skulle inte tro de då ;) Men han kanske säger så till spelarna så kanske dom vinner på bortaplan för en gångs skulle istället då :P
Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
Tvåtallar: Det låter väldigt konspiratoriskt och riskfyllt. Tänk på vad mycket potentiella slantar från ett eventuellt slutspel som han då sätter på spel om det misslyckas ;-)
Han chansar på ett avgörande hemma. Direkt avgörande hemma match garanterat fullsatt