Inlägg: 1132324
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
Skarin: ja ja skulle gärna möta LHC, vi har ju iaf vunnit där nere hela säsongen så de kan bli ett häftigt möte :) Sen har vi ju slagit ut LHC i en kvart redan ;)
Nja, jag tror faktiskt att vi vinner två raka nu och slutar sexa. Då slipper vi FBK och förmodligen även HV.