1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1132657

Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
Nu åker man snart och hämtar sonen på skolan. Sedan hem och packar lite matsäck. Senare ut till E-on och kliver på bussen till Gävle. Nu börjar dett bli lite nervöst. Hjärtat säger seger med 3-2, men det blir nog en hård och jämn match. Hoppas vi kan ge Brynäs klacken en match på läktaren och hjälpa våra hockeykrigare till en seger. Forza Timrå.

Svarskommentarer

Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
Lacka_64: Själv ska jag se på kvällens match hos min farbror, som för övrigt är Brynäsare. Hoppas självklart att jag återigen kan vandra hemåt med ett brett leende på läpparna efter matchen. Jag tror att det kommer bli tufft och jämnt ikväll, men att vi är effektiva och tar vara på våra chanser.

BIF 2 - 4 TIK, säger jag. Smått optimistisk.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.