1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1132875

Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
Snoop: Som sagt...what els is new!!! Vi har ingenting, ingenting i ett slutspel att göra. bara jävla tur om vi tar oss dit, med ett pajas defensiv som varit katastrof utan man gör något åt det kan TJ stå där och gråta över förlorade inkomster, är man snål kan man stå där med dumstruten, det är dyrt att spara i elitserien.

Svarskommentarer

Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
MB: är väl klart inget är nytt men man kunde ju hoppas dom ville spela lite denna match iaf, men man skiter på sig och dumjävla Jonsson o Tenkrat gör som dom alltid gör, drar på sig så jävla dåliga utvisningar ! Sätt dom 2 på bänken !

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.