1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1132948

Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
Vi har ingen trygghet på bortaplan!

Vi har ingen trygghet på bortaplan!

Vi har ingen trygghet på bortaplan!

Vi har ingen trygghet på bortaplan!

Vi har ingen trygghet på bortaplan!

Svarskommentarer

Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
Jag har slutat titta på den där jävla matchen nu. Den går mig på nerverna. Kollar på Målextra i grannkanalen istället. Tyvärr kommer man inte undan BIF-TIK där heller, men det blir ändå inte på samma sätt. Känns tyvärr mer intressant med MoDo och DIF nu och lyckligtvis ligger båda dessa under. Hellre förlorar jag mig till slutspelet än missar det! Åtminstone två ytterligare hemmamatcher väntar ju i så fall...

Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
Slutar kolla på Timrå nu, tror faktiskt inte man skulle kunna vinna på bortaplan ens om man ledde med 5-0 inför sista perioden, så stort är bortaspöket!

Kollar på Frölunda och Södertäljes matcher istället!

Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
Laken: Och?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer