Bragd-Birger: Och jag förstår faktiskt inte hur man ej kan ha lyckats komma till rätta med detta på en hel säsong?!
* Inte ta onödiga utvisningar. * Få ut pucken rejält ur egen zon. * Inte bli passiva och stillastående. * Fortsätta spela offensivt även om man är i ledning. O.s.v. o.s.v.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
* Inte ta onödiga utvisningar.
* Få ut pucken rejält ur egen zon.
* Inte bli passiva och stillastående.
* Fortsätta spela offensivt även om man är i ledning.
O.s.v. o.s.v.
Ska dessa saker vara så svåra att förstå?