Raggaren Putte: De e nu RJ,DP och Loooooootvoooonen ska styra upp verksamheten. Nån match ska säkert laget kunna blixtra till i en kvartsfinal. Vi får lita till att forwards kör skiten på motståndarna och spelar sitt livs hockey+ att backarna lyckas rensa bort pucken så långt bort det bara går... :) Uddamålsförlust ikväll och tappad ledning på bortaplan för femtielfte gången denna säsong! Uselt!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
De e nu RJ,DP och Loooooootvoooonen ska styra upp verksamheten.
Nån match ska säkert laget kunna blixtra till i en kvartsfinal. Vi får lita till att forwards kör skiten på motståndarna och spelar sitt livs hockey+ att backarna lyckas rensa bort pucken så långt bort det bara går... :)
Uddamålsförlust ikväll och tappad ledning på bortaplan för femtielfte gången denna säsong! Uselt!!