Egentligen är det en ganska märklig känsla man har just nu. Man har följt detta lag hela säsongen med ständig skräck för kvalserien och med ett något grumligt hopp om att nå slutspel.
Och nu när de blir klara i kväll, så sitter man mest här och känner sig irriterad för att de spelar så jävla illa på bortaplan. Egentligen ska man ju vara skitglad för att vi trots vårt helt sagolikt usla bortaspel överhuvudtaget är kvar i serien och än bättre i slutspel. Låt oss bli strutsar nu och glömma grundseriens bortaspel.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Och nu när de blir klara i kväll, så sitter man mest här och känner sig irriterad för att de spelar så jävla illa på bortaplan. Egentligen ska man ju vara skitglad för att vi trots vårt helt sagolikt usla bortaspel överhuvudtaget är kvar i serien och än bättre i slutspel. Låt oss bli strutsar nu och glömma grundseriens bortaspel.