1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1133907

Sv: Apropå nånting...
Raggaren Putte: Tror oxå att många föreningar (7-8) får ett tufft bokslut och att det kommer att synas inför nästa säsong. Ingen av dessa klubbdirektörer kommer att ge sportcheferna en större budget till 09/10 för att äventyra föreningens likviditet typ Malmö. Det har varit spelarnas marknad i många säsonger nu och nu har inte klubbarna råd längre med den löneutvecklingen. Det kommer ta en stund innan spelarna kommer att förstå den nya lönesituationen därav kommer det att ta tid att bli klar med nästa säsongs trupp. Antar att det är så TJ resonerar

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.