1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614979 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1134234

Sv: Timrå IK - Luleå 2009-02-28
Blizzard: haha, sure. Visst hade Luleå några perioder där dom tryckte ner Timrå men det var flyt som avgjorde matchen till Luleås fördel.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Luleå 2009-02-28
Har st.nu slutat med webtv-inslagen efter hemmamatcherna? Kan inte hitta nåt iaf ifrån Timrå - Luleå.

Sv: Timrå IK - Luleå 2009-02-28
dr-nix: Luleå vinner matchen pga att de har en målvakt som kan spika igen mellan varven och det är nåt som Timrå saknar. Varken Backe eller Åkerlund lär skrämma motståndarna i en kvart. Sen har de ett mycket rakare och effektivare anfallsspel än vad vi har, och många andra lag med för den delen, och det bidrar naturligtvis också till segern. 40-25 i skott tror jag det blev till oss till slut så det är svårt att argumentera mot det jag skriver...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer