Sedan ser jag det som minst lika viktigt, som att Hynning blev kvar, att också "Hundarna" Sundh och Axelsson stannar. Gärna på på två år! Perfekta rollspelare som verkligen ger allt i varje byte!
Någon som vet någon om Tenkrats vara eller icke-vara i klubben förresten?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Perfekta rollspelare som verkligen ger allt i varje byte!
Någon som vet någon om Tenkrats vara eller icke-vara i klubben förresten?