Mackelito: Lotvonen är/börjar bli alldeles för långsam, det trodde jag alla sett? Ja, Hietanen är ganska intressant tycker jag, dock kanske för svag i defensiven? Dessutom tror jag att han blir kvar i Brynäs. Daniel Josefsson vill jag också slå ett slag för! Men framför allt: KOM HEM, SANNY!!! ;-)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ja, Hietanen är ganska intressant tycker jag, dock kanske för svag i defensiven? Dessutom tror jag att han blir kvar i Brynäs.
Daniel Josefsson vill jag också slå ett slag för!
Men framför allt: KOM HEM, SANNY!!! ;-)