fredriko74: Jag vill också ha en hemma arena dit inge borta fans vill komma och heja! =P
Yellowcard: Så dåligt som de kan bli, står som ett mongo efter isen och har ett plexiglas framför dom dämpar bortaklacken. Medans hemmaklacken hörs jävligt bra för dom är nästan uppe i taket och sjunger!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Yellowcard: Så dåligt som de kan bli, står som ett mongo efter isen och har ett plexiglas framför dom dämpar bortaklacken. Medans hemmaklacken hörs jävligt bra för dom är nästan uppe i taket och sjunger!