Vi slipper i alla fall snacket om att valen var gjorda på förhand. Bobbe och hockeyligan är nog lite lättade.
Inlägg: 1135433
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
"VI ÄR KLYKTATTARE OCH VI GER ALLDRIG UPP"
Liten banderoll kanske eller liten ramsa:)
Liten banderoll kanske eller liten ramsa:)