- Uffe (Dahlén) sa att Timrå är ett lag som vi inte vill ha, lite på grund av att vi har några spelare som varit där tidigare. Så vi hade inte mycket val, säger Tomi Kallio.
Ni spelare fick inte vara med och bestämma? - Nej. Vi snackade lite om alla lag som gått till slutspel tidigare i dag, men vi kunde inte vara med och välja.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ni spelare fick inte vara med och bestämma?
- Nej. Vi snackade lite om alla lag som gått till slutspel tidigare i dag, men vi kunde inte vara med och välja.
Där ser man ....