JimmyH: Satan. Kan de inte i efterhand be om Norskt medborgarskap. Skit också.
Inlägg: 1136443
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Tikinmyheart:
2,05 på att Omark vinner inbördes poängligan i slutspelet mot Wandells 1,70.
Taget :-)
2,05 på att Omark vinner inbördes poängligan i slutspelet mot Wandells 1,70.
Taget :-)