De kanske inte vill bli bombarderade med snus, flaskor mm. HV-publiken är för tragiska, tyvärr. Det är väldigt märkligt att ingen sätter stopp för deras svinerier.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
De kanske inte vill bli bombarderade med snus, flaskor mm. HV-publiken är för tragiska, tyvärr. Det är väldigt märkligt att ingen sätter stopp för deras svinerier.
Som sagt LYCKA TILL!