Fan håll tätt nu
Inlägg: 1136669
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Efter 2 perioder säger jag detta: Skriv nytt kontrakt med Sundh!
Han kanske inte är målskytten nr1 men han jobbar hårt och har blivit riktigt duktig i boxplay. Han och Bagarn är nog det bästa par jag sett på ett tag (iaf i Timrå). Sedan har han riktigt bra fart under grillorna så nog kan han bidra med poäng ibland också.
Sv: Kvartsfinal 2009
jonmannen: Thörnbergs 5+20 GM, innebär det automatisk avstängning eller är det den lindrigare formen?